Accesorii de birou
-
Mapa A4, carton 350 g/mp, inchidere cu elastic, motiv Cute Animals Zebra
Cod: 50040353 UM: BucPret: Pret Normal 12,96 Lei 10,89 Lei Pret: Pret Redus 11,66 Lei 9,80 Lei -
Rigla 30cm, lemn 100% FSC, seria GREENline
Cod: 50033621 UM: BucPret: Pret Normal 15,55 Lei 13,07 Lei Pret: Pret Redus 13,99 Lei 11,76 Lei -
Suport catalog A4 plastic reciclat Blue Angel, Herlitz, antracit
Cod: 50033980 UM: BucPret: Pret Normal 18,79 Lei 15,79 Lei Pret: Pret Redus 16,91 Lei 14,21 Lei -
Lipici lichid tip aracet, 150ml, Herlitz
Cod: 9477020-1 UM: BucPret: Pret Normal 5,83 Lei 4,90 Lei Pret: Pret Redus 5,25 Lei 4,41 Lei -
Cub hartie 9x9 cm, alb, 700 file + suport colorat, Herlitz
Cod: 0448 UM: BucPret: Pret Normal 28,56 Lei 24,00 Lei Pret: Pret Redus 25,70 Lei 21,60 Lei -
Glob pamantesc diametru 12,7cm, suport lemn nuc in L, Bestar
Cod: 0975HPX UM: BucPret: 478,02 Lei 401,70 Lei -
Tavita pentru documente PVC, Herlitz
Cod: 0998 UM: BucPret: Pret Normal 13,99 Lei 11,76 Lei Pret: Pret Redus 12,59 Lei 10,58 Lei -
Suport vertical 7cm, PVC, Herlitz
Cod: 4678 UM: BucPret: Pret Normal 13,74 Lei 11,55 Lei Pret: Pret Redus 12,36 Lei 10,39 Lei -
Cub hartie 9x9 cm, hartie culori neon, 650 file + suport, Herlitz
Cod: 1600253 UM: BucPret: Pret Normal 30,94 Lei 26,00 Lei Pret: Pret Redus 27,85 Lei 23,40 Lei -
Lipici lichid instant, 3g, Herlitz
Cod: 10509685 UM: BucPret: Pret Normal 4,52 Lei 3,80 Lei Pret: Pret Redus 4,07 Lei 3,42 LeiFara stoc -
Suport catalog carton 7.5cm, Herlitz Ladylike Birds
Cod: 50021567 UM: BucPret: Pret Normal 6,19 Lei 5,20 Lei Pret: Pret Redus 5,57 Lei 4,68 LeiFara stoc
Accesoriile de birou sunt obiecte mici, dar esențiale, care ajută la organizarea și funcționarea biroului. Acestea includ o gamă largă de produse, cum ar fi ace de gamalie, lipici, agrafe, capsatoare si perforatoare, cuttere, foarfeca, pioneze, rigle, stampile, suport birou si instrumente de scris, tavite pentru documente, lupe, harti, cutii metalice pentru bani si chei, seifuri, clipboard si multe altele. De asemenea, acestea ajută la organizarea spațiului de lucru, astfel încât să fie mai eficient și mai ușor de utilizat.