Lavazza


Lavazza, cu sediul în Torino, Italia, în 1895, a fost deținută de familia cu același nume timp de patru generații. Pe locul șapte în lume, Lavazza deține o cotă de piață în vânzări de peste 36% în Italia, 3800 angajați și venituri de 2,24 miliarde de euro (2019). Compania are șase unități de producție, trei în Italia și trei în străinătate, și operează prin intermediul companiilor asociate și distribuitorilor din peste 90 de țări. Lavazza exportă 46% din producția sa. Lavazza se creditează cu inventarea conceptului de amestecare, "arta de a combina diferite tipuri de cafea din diferite zone geografice", în primii săi ani și susține acest lucru ca o caracteristică distinctivă a tuturor produselor sale. Compania are, de asemenea, 25 de ani de experiență în producția și vânzarea de sisteme de cafea porționate. Astăzi, prin parteneriate continue cu o rețea internațională de universități și centre de cercetare științifică, Lavazza operează patru platforme în acest segment. În 1979 compania a înființat "Centrul Luigi Lavazza pentru cercetarea cafelei", care este "dedicat studiului espresso" și a evoluat în Centrul de Formare Lavazza, o rețea de peste 50 de școli de cafea din întreaga lume, unde 30 de mii de oameni primesc formare în fiecare an.

Printre activitățile promovate de Fundația Lavazza, înființată în 2002, se numără proiectul Tierra care, în parteneriat cu Rainforest Alliance, efectuează cercetări în obținerea "celei mai bune calități a produselor finale", cu accent pe condițiile de viață ale oamenilor din țările producătoare de cafea.

Nu am gasit produse pentru aceasta selectie.
Produs adaugat in cos